Les ADF d’Osona

Les ADF d’Osona estan formades únicament per propietaris forestals, associacions agràries i ajuntaments. El seu funcionament és exclusivament amb voluntaris. Els recursos per portar a terme les diverses activitats de les ADF procedeixen de l’administració, en algunes ADF també de quotes dels propietaris i a Osona, excepcionalment, també hi participa la Federació d’ADF d’Osona, en la promoció de cursos, trobades, material puntual, etc.

Si ve la comarca no te un risc d’incendi forestal, si que hi ha zones especialment vulnerables a aquest tipus de fenomen, com pot ser tota la part sud i oest d’Osona.

1. ADF Bisaura (Sora, Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Vidrà i Santa Maria de Besora)
  2. ADF Cabrerès (Santa Maria de Corcó-L’Esquirol, Rupit i Pruit, Tavertet i Manlleu
  3. ADF El Congost (Balenyà, Sant Martí de Centelles i Centelles)
  4. ADF Fontfreda (Malla, Muntanyola, Santa Eulàlia de Riuprimer, Tona i Vic)